Dodjela nagrade „Najbolji imidž“ prema istraživanju Hendala

Na svečanoj ceremoniji održanoj u petak, 20. ožujka 2015. u Hrvatskom državnom arhivu, dodijeljene su nagrade „Zlatni indeks 2014“ poduzećima koja su svojim angažmanom najviše pridonijela studentskoj zajednici u prethodnoj godini. 

Dodijeljene su nagrade u 5 kategorija, pri čemu su u svakoj kategoriji posebno nagrađivana velika, a posebno mala i srednja poduzeća. Odluku o dobitnicima u 4 kategorije donijelo je posebno Povjerenstvo kojeg su sačinjavali predstavnici svih javnih sveučilišta u Republici Hrvatskoj, dok su dobitnici kategorije „Najbolji imidž“ odabrani temeljem istraživanja Hendala provedenog na 10 najvećih fakulteta Republike Hrvatske.

 

Istraživanje je provedeno metodom osobnog intervjua u periodu od 10. do 16. ožujka 2015., a sveukupno je obuhvatilo 502 slučajno odabranih aktivnih studenata 10 najvećih fakulteta.

Prema mišljenju studenata, u kategoriji malih i srednjih poduzeća najbolji imidž ima L'Oréal Adria d.o.o., dok je titulu najboljeg u kategoriji velikih poduzeća dobila PLIVA Hrvatska d.o.o. Više o rezultatima Hendalovog istraživanja…

 

Projekt Zlatni indeks organizirala je studentska udruga eSTUDENT uz potporu svih hrvatskih sveučilišta, posebice Sveučilišta u Zagrebu. Hendal, kao partner projekta, već petu godinu za redom potpomaže rad Udruge te na taj način aktivno doprinosi kvalitetnijem razvoju akademske zajednice. Više o projektu Zlatni indeks…

aktualno

Vijesti