Mišljenje većine

Zadovoljstvo zaposlenika

Mnoga istraživanja su pokazala da su mjerenja zadovoljstva i lojalnosti zaposlenika najvažniji čimbenici za poslovne rezultate te da pomažu organizacijama izgraditi sustav poticaja koji vodi k održivom rastu i profitabilnosti. Nadalje, angažirani zaposlenici imaju pozitivni utjecaj na produktivnost, poslovne rezultate te profitabilnost kompanije, dok neangažirani zaposlenici negativno utječu kroz smanjeni broj radnih sati, neučinkovitost te izgubljene radne dane.

Hendalov model mjerenja zadovoljstva i angažiranosti zaposlenika omogućuje formiranje sustava mjerenja i praćenja zaposlenika kroz fokusirano mjerenje ključnih pokazatelja i davanje jasnih smjernica za poboljšanja.

Rezultati mjerenja su dostupni na razinama od cjelokupne kompanije do timova s najmanje 5 članova.

Pri tome rezultati daju jasne pokazatelje uspješnosti pojedine organizacijske jedinice te omogućuju fokusirano djelovanje radi povećanja uspješnosti pojedinog tima, a time i profitabilnosti cijele kompanije.

Ispitivanje javnog mnijenja

Hendal osim istraživanja tržišta provodi i ispitivanje javnog mnijenja odnosno skupa mišljenja o nekoj općenito važnoj temi u društvu. Ispitivanja društveno važnih pitanja uključuju opća svakodnevna pitanja i populacije, ali i specifične teme i marginalne skupine u zajednici.

Istraživanja o gradovima

Hendalova istraživanjima o gradovima nude informacije za poboljšanje kvalitete života građana te boljeg pozicioniranja grada te se dijele na:

Istraživanje kvalitete života – mjeri objektivne i subjektivne  pokazatelje kvalitete života u nekom gradu. Objektivni pokazatelji su sekundarni podaci poput: BDP-a, stope nezaposlenosti, dostupnost institucija i sl.) dok su subjektivni pokazatelji kvalitete stavovi građana.

Analiza stanja branda grada - analizira sveobuhvatnu sliku grada te daje prijedloge za pozicioniranje grada zainteresiranim javnostima: građanima, široj regiji, poslovnim subjektima, medijima te gradskoj upravi.

Omnibus istraživanja

Omnibus istraživanja su kontinuirana (najčešće) mjesečna istraživanja, sinteza omnibusa i CATI/on line istraživanja.

  • Omnibus istraživanje, uključivanjem većeg broja klijenata, smanjuje troškove istraživanja za pojedinog klijenta

  • Kontinuiranost – provodi se svakog mjeseca

  • Omnibus istraživanja se dijele na Consumer HrCatibus i On line omnibus

 

Ključni benefiti

 

  • Povoljnija cijena u usporedbi s ad hoc i sličnim istraživanjima

  • Brzina i kvaliteta u dobivanju odgovora na Vaša pitanja

  • Kontinuiranost – mogućnost uključivanja pitanja i kontinuiranog praćenja svaki mjesec

 

Za što koristiti

 

  • Kontinuirano praćenje poznatosti i korištenja proizvoda/usluga Vas i Vaše konkurencije

  • Način korištenja Vaših proizvoda/usluga

  • Saznati tko su potrošači Vaših proizvoda ili proizvoda konkurencije

  • Saznati kolika je zamijećenost Vaših reklama i promotivnih aktivnosti