BrandPRO istraživanje zdravlja marke

Zadovoljstvo nam je predstaviti vam novi proizvod za analizu zdravlja marke BrandPRO. Naši stručni tim mjesecima je predano radio na novim i poboljšanim analizama istraživanja branda.

BrandPRO vam omogućuje da analizirate svoj brand kroz standardne ključne indikatore (svjesnost, lojalnost, image, zadovoljstvo i stil života) uz brojne nove teme i analize koje nam daju odgovore na pitanja:

Praćenje branda po generacijama - Praćenje potrošača i marke od baby boomera do tek nadolazeće generacije Z

Bihevioralna analiza potrošača - Koji su nesvjesni elementi koji potiču na kupnju različite generacije potrošača?

Povjerenje u marku - Kolika je snaga povjerenja vaše marke u odnosu na konkurenciju?

Društvene mreže - Kolika je važnost influencera i objava na društvenim mrežama u vašoj kategoriji proizvoda?

Društvena odgovornost - Vide li potrošači napore koje ulažete u društveno odgovorno poslovanje?

 

Dogovorite besplatnu prezentaciju novog proizvoda i potražite više informacija na https://brandpro.hendal.hr