Digitalizacija u procesu donošenja poslovnih odluka
Hendal QR - istraživanja putem mobitela
Mobiteli su sastavni dio života. U mlađim i srednjim dobnim skupinama visok je udio pametnih telefona koji se rijetko nalaze izvan našeg dosega. Upravo zbog toga mogućnost njihova korištenja u istraživanju je velika te omogućuju brzo i pristupačno prikupljanje jednostavnijih podataka.
U istraživanju putem mobitela koristimo HendalQR rješenje:
-
HendalQRsat - za istraživanje zadovoljstva uslugom, proizvodom te na mjestu kupnje
-
HendalQRuser - za istraživanja kod lansiranja novog proizvoda
-
HendalQRevent - za evaluaciju događanja
Eye-tracking - praćenje pogleda
Praćenje pogleda - eye tracking - koristi se kao dopuna kvantitativnim istraživanjima u područjima testiranja marketinške komunikacije, dizajna pakiranja, web stranica i e-mail komunikacije.
Eye tracking pomaže utvrditi:
-
Što se vidjelo, previdjelo ili zaokuplja pažnju?
-
Koje rješenje je nabolje?
-
Percipira li korisnik sve što želimo?
-
Koje je mjesto najbolje za oglas i kakav oglas nabolje privlači pažnju?
-
Koji elementi su povezani s viskom vidljivošću i sviđanjem, koji se uočavaju prvi, najviše gledaju i sl.
WEBviewer/ MSviewer/ MRviewer
Hendal je razvio niz proizvoda za online pregled rezultata za različite vrste istraživanja.
-
WEBviewer - za kontinuirana istraživanja; omogućuje pregled rezultata u nekoliko valova istraživanja, usporedbu prema socio-demografskim pokazateljima
-
MSviewer - za mystery shopping istraživanja; omogućuje pregled rezultata po poslovnicama, regijama te usporedbu u nekoliko valova istraživanja
-
MRviewer - za istraživanja putem mobitela; omogućuje pregled podataka za vrijeme provođenja terena
On line panel
Nacionalno reprezentativni panel uzorak korisnika interneta (HrNation) dostupan je za provođenje raznovrsnih istraživanja.
On line istraživanje na HrNation panelu daje brz i cjenovno efikasan uvid u problem istraživanja kroz dobivanje kvalitetnih i pouzdanih podataka uz korištenje standardnih Hendalovih istraživačkih rješenja.