Edukacija
Hendal organizira besplatnu edukaciju iz područja istraživanja tržišta na temu: „Istraživanje tržišta -
kako smanjiti rizike poslovanja“
Edukacija je namijenjena pozicijama u okviru marketinga tvrtke (od osobe zadužene za istraživanje,
voditelja marke proizvoda do marketing direktora), ali i ostalim funkcijama kojima uvid u tržište i
ponašanje potrošača olakšava rad.
Svrha edukacije je stjecanje znanja o istraživanju tržišta kao sredstvu unapređivanja poslovanja i
stoga je također namijenjena svima koji žele:
- Minimalizirati rizike ulaganja
- Unaprijediti poslovanje
- Upoznati vlastite potrošače
- Optimalno usmjeriti vlastite poslovne napore
- Prepoznati nove mogućnosti i komunicirati vlastite snage
- Unaprijediti vlastito znanje o istraživanju tržišta u okviru svog radnog mjesta
- Jednostavno naučiti nešto novo
Program Hendalove edukacije sastoji se od 4 modula:
- Osnovne podjele u istraživanju te pregled kvalitativnih istraživanja
- Kvantitativna istraživanja i sinergija kvalitative i kvantitative
- Kada koristiti istraživanje?
- Suradnja klijenta i agencije kao osnova za uspješan projekt + diskusija