Edukacija

Hendal organizira besplatnu edukaciju iz područja istraživanja tržišta na temu: „Istraživanje tržišta -
kako smanjiti rizike poslovanja“


Edukacija je namijenjena pozicijama u okviru marketinga tvrtke (od osobe zadužene za istraživanje,
voditelja marke proizvoda do marketing direktora), ali i ostalim funkcijama kojima uvid u tržište i
ponašanje potrošača olakšava rad.


Svrha edukacije je stjecanje znanja o istraživanju tržišta kao sredstvu unapređivanja poslovanja i
stoga je također namijenjena svima koji žele:

 

  • Minimalizirati rizike ulaganja
  • Unaprijediti poslovanje
  • Upoznati vlastite potrošače
  • Optimalno usmjeriti vlastite poslovne napore
  • Prepoznati nove mogućnosti i komunicirati vlastite snage
  • Unaprijediti vlastito znanje o istraživanju tržišta u okviru svog radnog mjesta
  • Jednostavno naučiti nešto novo

 

Program Hendalove edukacije sastoji se od 4 modula:

 

  • Osnovne podjele u istraživanju te pregled kvalitativnih istraživanja
  • Kvantitativna istraživanja i sinergija kvalitative i kvantitative
  • Kada koristiti istraživanje?
  • Suradnja klijenta i agencije kao osnova za uspješan projekt + diskusija