BrandPRO istraživanje zdravlja marke

Pročitaj više

Povjerenje u marku

Pročitaj više

Segmentacija građana Republike Hrvatske

Pročitaj više

Industrije i proizvodi

Pročitaj više

Tehnologije i resursi

Pročitaj više

ESG

Hendal Lider indeks poslovnog optimizma mjeri percepciju poduzetnika poslovnom klimom čime omogućuje uvid u trenutnu situaciju, ali i očekivanja u budućnosti. Trenutni rezultati pokazuju pouzdanu i stabilnu predikciju gospodarskih prilika i poslovne klime. Promjene na mjesečnoj i kvartalnoj razini pratite u objavama poslovnog dnevnika Lider.

 

Pročitaj više

Digitalna transformacija u istraživanju

U posljednjih 10ak godina istraživanje tržišta se sve više transformira i pretvara u digitalni kanal prikupljanja, obrade i prikazivanja podataka

Zaštita osobnih podataka

Hendal, u svom poslovanju, iznimnu važnost pridaje zaštiti osobnih podataka temeljem Kodeksa o zaštiti osobnih podataka Agencija za istraživanje tržišta, medija i javnog mnijenja

hrNation

Ako želite izraziti svoje mišljenje, sudjelovati u dizajnu ili ocijeniti postojeće proizvode, a pri tome i biti nagrađeni, učlanite se u hrNation on line panel

Edukacija o istraživanju

Hendal organizira besplatnu edukaciju iz područja istraživanja tržišta na temu: „Istraživanje tržišta - kako smanjiti rizike poslovanja“

Marka pobjednik

Kako stvoriti proizvod koji će biti lider na tržištu i osmisliti marku koja će biti na samom vrhu

Hendalovi resursi

Kapaciteti Hendala omogućuju ulazak u različite domene i industrije s ciljem prikupljanja mnoštva informacija i formiranja relevantnog znanja