Istraživanje u doba pandemije COVID-19
Da bi smo odgovorili na potrebe za različitim vrstama podataka i uvida klijenata i u ovim posebnim okolnostima, uz naša postojeća istraživanja na daljinu, prilagodili smo ona koja zahtijevaju bliski kontakt.
KVANTITATIVNA ISTRAŽIVANJA:
- Standardna CATI (telefonska) istraživanja i to samostalna ili Omnibus istraživanja se provode na našim uobičajenim CATI stanicama koje su proširene u veći prostor i prilagođene na način da anketari imaju odgovarajući razmak.
- Klasični osobni intervju u kućanstvu provodimo putem tableta na pragu ispitanikovog doma (bez stvarnog ulaska u kućanstvo). Tableti su dezinficirani prije svakog slijedećeg ispitanika, a anketari su informirani o mjerama zaštite vezanim uz korištenje zaštitnih sredstava i držanje preporučenog razmaka tijekom intervjua.
- Ukoliko trebate testirati neki proizvod ili koncept, ponovo to možete napraviti istraživanjem na centralnoj lokaciji, a ispitanicima su osigurane mjere zaštite, dezinfekcija mjesta ispitivanja nakon svakog ispitanika i dovoljan prostor za držanje pravilnog razmaka.
KVALITATIVNA ISTRAŽIVANJA:
- Dubinski intervjui i fokus grupe ponovo se provode na klasičan način uz provođenje mjera zaštite i držanje preporučenog odstojanja između ispitanika i moderatora korištenjem većih prostorija prilikom provođenja istraživanja.
Svim anketarima te ispitanicima, u svim vrstama istraživanja, osigurali smo predložene mjere zaštite (maske, rukavice te dezinficijense).
Ukoliko smatrate da možete i više pridonijeti zdravlju te odabrati najsigurnije metode istraživanja, preporučujemo Vam:
- On line istraživanja uz korištenje HrNation on line panela na različitim uzorcima, uključujući i nacionalno reprezentativni uzorak.
- On line istraživanje uz pred regrutaciju za dobivanje informacija od vrlo specifičnih uzoraka ili u B2B segmentu.
- On line forum, istraživački alat sličan uobičajenim forumima koji ispitanicima nudi veću dozu anonimnosti. Također, zbog mogućnosti slanja fotografija i video materijala, može biti odličan alat za provođenje manjih etnografskih istraživanja u svrhu bilježenja promjena navika potrošača.
- Dubinski intervjui i fokus grupe uz korištenje aplikacija za video konferencije uz pomoć kojih se ostvaruje uobičajena interakcija između moderatora i ispitanika te ispitanika međusobno kao i mogućnost snimanja provedbe istraživanja.
- Modificirani osobni intervju korištenjem aplikacija za videokonferencije s unaprijed regrutiranim ispitanicima.
- Testiranje proizvoda kućanstvu ispitanika uz distribuciju Vaših unaprijed pripremljenih uzoraka i on line ispunjavanje upitnika.
Za sva vaša pitanja slobodno nam se javite ili možemo organizirati kratki video sastanak na platformi po Vašem izboru.
Vaš Hendal tim!