3D Segmentacija®

Hendalova 3D Segmentacija® je višedimenzionalni pristup istraživanju segmentacije potrošača kojim se ostvaruje sljedeće:
 
   • utvrđuje segmente potrošača te njihove navike konzumacije (učestalost
     konzumacije, konzumirane marke, situacije u kojima se konzumiraju
     pojedine marke) 
   • utvrđuje veličinu svakoga pojedinog segmenta 
   • utvrđuje tržišni udio svakog segmenta 
   • utvrđuje volumen konzumacije koji nosi svaki pojedini segment
   • utvrđuje razloge odabira (motive) konzumacije pojedinih maraka
     zadane kategorije proizvoda 
   • analizom situacija konzumacije i motiva konzumacije pojedinih maraka
     u određenim situacijama otkriva segmente koji su «pretrpani» velikim
     brojem maraka te one koji nisu «ispunjeni» preferiranim markama.

 

Temeljem analize navedenih sadržaja Hendalova 3D Segmentacija® pruža:

   • uvid u motive koji uvjetuju ponašanje potrošača
   • mogućnost boljega „targetiranja“ potrošača
   • temelj za upravljanje asortimanom marki
   • bazu za kreiranje adekvatne i učinkovite komunikacijske strategije.

 

Hendal

Hendal je vodeća nezavisna agencija za istraživanje tržišta koja posluje u skladu sa certifikatima ISO
9001:2008 i ISO 20250:2012.