Lojalnost

Istraživanja pokazuju da lojalnost kupaca marki proizvoda izravno pridonosi profitu, rastu i životnom vijeku proizvoda. U nekim slučajevima 5%-tno povećanje lojalnosti rezultiralo je 15%-tnim povećanjem prometa. Lojalni kupci čvršće su vezani za marku, spremni su za nju platiti više, ali su obično njome i zadovoljniji.
 
Tvrtka koja ulaže u povećanje lojalnosti svojih kupaca kontinuirano mjereći efekte marketinških aktivnosti na njihovu lojalnost i mijenjajući proizvod u skladu sa zahtjevima tržišta, svjesna je da je lakše i jeftinije zadržati postojećega nego privući novoga kupca.
 
Istraživanje lojalnosti daje odgovore na sljedeća pitanja:
 
   • koliko su potrošači lojalni marki?
   • što će napraviti kad marka nije dostupna na mjestu prodaje?
   • koje su zamjenske marke?
   • koliko su potrošači vezani za marku?
 

 

 

Hendal

Hendal je vodeća nezavisna agencija za istraživanje tržišta koja posluje u skladu sa certifikatima ISO
9001:2008 i ISO 20250:2012.